پیگیری سفارشات

ما در اینجا نحوه پیگیری سفارشاتی که در ایران پارت ثبت شده اند را توضیح داده‌ایم.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، می‌توانید با تیم پشتیبانی ایران پارت از طریق شماره‌های زیر تماس بگیرید:

09304770820 واتساپ | تلگرام

051-38441010

پیگیری سفارش برای روش ارسال با پست

برای پیگیری ارسال سفارش از نوع ارسال‌شده با پست، می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری‌تان اطلاعات ارسال سفارش و کد رهگیری مرسوله پستی را دریافت کنید. پس از آن با ورود به سایت شرکت پست به آدرس https://tracking.post.ir و وارد کردن کد رهگیری مرسوله پستی، سفارش را پیگیری کرده و از وضعیت آن مطلع شوید. بعد از بررسی وضعیت سفارش در سامانه پست (از طریق کد رهگیری که در حساب کاربری‌تان قابل‌مشاهده است) اگر روند ارسال سفارش طی نشده بود لطفاً با شماره پشتیبانی تماس بگیرید و از وضعیت مرسوله خود مطلع شوید. اما اگر سفارش به مقصد اشتباه ارسال یا به شخص اشتباهی تحویل شده بود، با شماره های پشتیبانی که در بالا ذکر شده است تماس بگیرید. در صورتی که متوجه آسیب‌دیدگی بسته‌بندی شدید، از دریافت سفارش خودداری کنید یا در حضور مامور پست، بررسی لازم را انجام داده و صورت‌جلسه را برای ما ارسال کنید.

پیگیری سفارش برای روش ارسال با چاپار

مشتری گرامی، برای پیگیری مرسولات ارسال‌شده از طریق شرکت چاپار، کافی است به صفحه اصلی وب‌سایت این شرکت به آدرس chaparnet.com مراجعه کنید. در نوار جست‌وجوی بالای صفحه، شماره بارنامه خود را وارد کنید. همچنین می‌توانید به صورت مستقیم به صفحه chaparnet.com/track مراجعه کرده و با وارد کردن شماره بارنامه، از آخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، می‌توانید با تیم پشتیبانی ما از طریق شماره‌های زیر تماس بگیرید:

ما همواره در تلاشیم تا تجربه‌ای رضایت‌بخش و آسان برای شما فراهم کنیم.

پیگیری سفارش برای روش ارسال با تیپاکس

مشتری گرامی،
برای پیگیری مرسولات ارسال‌شده از طریق شرکت تیپاکس، کافی است به صفحه اصلی وب‌سایت این شرکت به آدرس tipaxco.com مراجعه کنید. در کادر رهگیری مرسولات، کد رهگیری خود را وارد کرده و از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

همچنین می‌توانید به‌صورت مستقیم به صفحه tipaxco.com/tracking مراجعه کرده و با وارد کردن شماره بارنامه، جزئیات آخرین وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، می‌توانید با تیم پشتیبانی ما از طریق شماره‌های زیر تماس بگیرید:

ما همواره در تلاشیم تا خدماتی باکیفیت و سریع به شما ارائه دهیم.

پیگیری سفارش برای روش ارسال با ماهکس

مشتری گرامی،
برای پیگیری مرسولات ارسال‌شده از طریق شرکت ماهکس، کافی است به صفحه اصلی وب‌سایت این شرکت به آدرس mahex.com مراجعه کنید. در کادر رهگیری مرسولات، کد رهگیری خود را وارد کرده و از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، می‌توانید با تیم پشتیبانی ما از طریق شماره‌های زیر تماس بگیرید:

ما همواره در تلاشیم تا خدماتی باکیفیت و سریع به شما ارائه دهیم.