پیگیری سفارشات
ما در اینجا نحوه پیگیری سفارشاتی که در ایران پارت ثبت شده اند را توضیح دادهایم.
در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، میتوانید با تیم پشتیبانی ایران پارت از طریق شمارههای زیر تماس بگیرید:
پیگیری سفارش برای روش ارسال با پست
پیگیری سفارش برای روش ارسال با چاپار
مشتری گرامی، برای پیگیری مرسولات ارسالشده از طریق شرکت چاپار، کافی است به صفحه اصلی وبسایت این شرکت به آدرس chaparnet.com مراجعه کنید. در نوار جستوجوی بالای صفحه، شماره بارنامه خود را وارد کنید. همچنین میتوانید به صورت مستقیم به صفحه chaparnet.com/track مراجعه کرده و با وارد کردن شماره بارنامه، از آخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، میتوانید با تیم پشتیبانی ما از طریق شمارههای زیر تماس بگیرید:
ما همواره در تلاشیم تا تجربهای رضایتبخش و آسان برای شما فراهم کنیم.
پیگیری سفارش برای روش ارسال با تیپاکس
مشتری گرامی،
برای پیگیری مرسولات ارسالشده از طریق شرکت تیپاکس، کافی است به صفحه اصلی وبسایت این شرکت به آدرس tipaxco.com مراجعه کنید. در کادر رهگیری مرسولات، کد رهگیری خود را وارد کرده و از وضعیت بسته خود مطلع شوید.
همچنین میتوانید بهصورت مستقیم به صفحه tipaxco.com/tracking مراجعه کرده و با وارد کردن شماره بارنامه، جزئیات آخرین وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید.
در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، میتوانید با تیم پشتیبانی ما از طریق شمارههای زیر تماس بگیرید:
ما همواره در تلاشیم تا خدماتی باکیفیت و سریع به شما ارائه دهیم.
پیگیری سفارش برای روش ارسال با ماهکس
مشتری گرامی،
برای پیگیری مرسولات ارسالشده از طریق شرکت ماهکس، کافی است به صفحه اصلی وبسایت این شرکت به آدرس mahex.com مراجعه کنید. در کادر رهگیری مرسولات، کد رهگیری خود را وارد کرده و از وضعیت بسته خود مطلع شوید.
در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، میتوانید با تیم پشتیبانی ما از طریق شمارههای زیر تماس بگیرید:
ما همواره در تلاشیم تا خدماتی باکیفیت و سریع به شما ارائه دهیم.