سوالات متداول
نحوه ارسال سفارشات
ارسال از طریق سرویس پست، تیپاکس و ماهکس به صورت پسکرایه (پرداخت کرایه هنگام تحویل گرفتن مرسوله) میباشد.
ارسال از طریق پست هوایی به درخواست مشتری به صورت پس کرایه میباشد.
ضمنا در صورت بالا بودن ارزش مرسوله بیمه بسته نیز از خریدار دریافت میگردد.
ارسال کالا با پیک در شهر مشهد به صورت پس کرایه انجام میشود.
هزینه ارسال: هزینه ارسال بصورت پس کرایه و به عهده مشتری میباشد.
شرایط بازگردانی و تعویض محصولات
بازگردانی و تعویض کالا تنها در شرایط زیر امکان پذیر می باشد:
تمامی کالا ها قبل از ارسال برای مشتریان عزیز از نظر فنی و ظاهری چک خواهند شد و بعد از آن برای مشتری ارسال می شوند .
۱. اگر کالایی دارای هر گونه ایراد ظاهری از قبیل شکستگی، پارگی و یا هر ایراد فنی باشد، مشتری گرامی بایستی نهایتا تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا مراتب را به ایران پارت اطلاع دهد تا پس از بررسی و در صورت تایید با هزینه ایران پارت این کالا مرجوع و یا تعویض شود.
۲. اگر کالای ارسال شده دارای مغایرت از هر نظر با کالای سفارش داده شده باشد، فقط در صورت عدم استفاده از محصول، مشتری گرامی بایستی نهایتا تا ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا مراتب را به ایران پارت اطلاع دهد تا پس از بررسی و در صورت تایید با هزینه ایران پارت این کالا مرجوع و یا تعویض شود.
توجه: برای ثبت درخواست تعویض و یا مرجوعی به شماره واتساپ پیام دهید: روی شماره کلیک کنید 09304770820
تغییر یا لغو سفارش اگر قبل از ارسال محصول باشد میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی سفارش شما را تغییر میدهند و یا لغو خواهند نمود.
اگر پس از تحویل گرفتن سفارش بخواهید آن را مرجوع کنید، حتما با کارشناسان پشتیبانی ایران پارت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
روش های پرداخت
امکان انتخاب شیوه ی پرداخت در محل فقط مختص سفارشات مشهد و با درنظر گرفتن شرایط سفارش، توسط پشتیبانی بررسی خواهد شد و در صورت امکان انتخاب این شیوه، شما می توانید مبلغ سفارش خود را به هنگام تحویل کالا، بصورت کارت به کارت پرداخت کنید.
توجه داشته باشید که شماره کارت جهت واریز مبلغ سفارش توسط پیک در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.
همچنین چنانچه سفارش شما دارای شرایط زیر باشد امکان پرداخت در محل وجود نخواهد داشت:
- سفارش شما شامل بیش از یک مرسوله باشد.
- سفارش شما خارج از محدوده پیکها (اسنپ باکس و…) باشد.
کاربران ایران پارت میتوانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال میشود و نیازی به اطلاع دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آمادهسازی و ارسال میشود.
لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران میشود.
هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما به اطلاعات زیر نیاز خواهید داشت:
- شماره کارت: شماره 16 رقمی روی عابر بانک.
- رمزپویا: برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز پویا (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعالکردن رمز خرید پویا، برخی از بانک ها به صورت خودکار رمز پویا کارت بانکی مشتریان را فعال میکنند در غیر اینصورت از دو طریق میتوانید اقدام به فعالسازی نمایید:
- میتوانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه کنید و از منوی خدمات رمز پویا اقدام به فعالسازی نماید.
- مراجعه به شعب حضوری بانک و فعال سازی رمز پویا
- CVV2: یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و بهعنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی کاربرد دارد.
- تاریخ انقضاء: تاریخ انقضا کارت بانکی روی آن حک شده است. در صورتی که تاریخ انقضا روی کارت بانکی وجود ندارد، میتوانید تاریخ صحیح را از بانک مبدا استعلام بگیرید.
- مشتری میبایست پرداخت سفارشات را با شماره کارتی که حساب آن به نام صاحب پروفایل میباشد انجام دهد. (در خصوص افراد زیر 18 سال فاقد کارت بانکی، شماره کارت یکی از والدین ایشان با اولویت پدر، کفایت میکند.)
- در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد. مشتری با درج شماره کارت در حساب کاربری خود میپذیرد که نسبت به انجام تراکنش های مالی در خصوص عودت وجه خرید های انجام شده از ایران پارت، رضایت داشته و با معرفی کارت در حساب کاربری مسئولیت های قانونی در این خصوص را میپذیرد.
- در صورتی که در هر خرید واریز اولیه از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبداء که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط مشتری در حساب کاربری کشف شود، ایران پارت می بایست مدارک صاحب حساب کارت مبداء را به همراه مدارک صاحب پروفایل بررسی کرده و مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.
نحوه خرید
ارسال کالا با پیک در شهر مشهد به صورت رایگان انجام میشود.
ارسال از طریق سرویس پست، تیپاکس و ماهکس به صورت پسکرایه (پرداخت کرایه هنگام تحویل گرفتن مرسوله) میباشد.
ارسال از طریق پست هوایی به درخواست مشتری به صورت پس کرایه میباشد.
ضمنا در صورت بالا بودن ارزش مرسوله بیمه بسته نیز از خریدار دریافت میگردد.
اگر ساعت خرید قبل از 12 ظهر باشد، بسته بندی و ارسال در همان روز انجام شده در غیر این صورت ارسال به روز کاری بعد منتقل میشود. بعد از ارسال سفارش بین 3 تا 7 روز کاری بسته مرسوله به دست خریدار خواهد رسید.
ضمنا سفارشات شهر مشهد از ساعت 10 صبح الی 20 شب ارسال میشود.
شما می توانید کد رهگیری یا بیجک بار فرودگاهی مرسوله را از طریق تماس با کارشناسان پشتیبانی دریافت کنید.