سوالات متداول

ما در اینجا سعی کرده ایم به سوالاتی که ممکن است برای کاربران مطرح شود پاسخ دهیم. در صورتیکه جواب سوال خود را پیدا نکردید با پشتیبانی تماس بگیرید.

ارسال کالا با پیک در شهر مشهد به صورت رایگان انجام می‌شود.

ارسال از طریق سرویس پست، تیپاکس و ماهکس به صورت پس کرایه(پرداخت کرایه هنگام تحویل گرفتن مرسوله) می‌باشد.

ارسال از طریق پست هوایی به درخواست مشتری به صورت پس کرایه می‌باشد.

ضمنا در صورت بالا بودن ارزش مرسوله بیمه بسته نیز از خریدار دریافت می‌گردد.

اگر ساعت خرید قبل از 12 ظهر باشد، بسته بندی و ارسال در همان روز انجام شده در غیر این صورت ارسال به روز کاری بعد منتقل می‌شود. بعد از ارسال سفارش بین 3 تا 7 روز کاری بسته مرسوله به دست خریدار خواهد رسید.

ضمنا سفارشات شهر مشهد از ساعت 10 صبح الی 20 شب ارسال می‌شود.

تمامی قطعات و محصولات قبل از ارسال مورد بازبینی و تست کارشناسان فنی مجموعه ایران پارت قرار می‌گیرند و سپس برای شما ارسال می‌شوند. اما در صورتیکه قطعه یا محصول خریداری شده مشکل داشته شما می توانید با کارشناسان پشتیبانی ایران پارت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

تغییر یا لغو سفارش اگر قبل از ارسال محصول باشد می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی سفارش شما را تغییر می‌دهند و یا لغو خواهند نمود.

اگر پس از تحویل گرفتن سفارش بخواهید آن را مرجوع کنید، حتما با کارشناسان پشتیبانی ایران پارت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

شما می توانید کد رهگیری یا بیجک بار فرودگاهی مرسوله را از طریق تماس با کارشناسان پشتیبانی دریافت کنید.

ارسال کالا با پیک در شهر مشهد به صورت رایگان انجام می‌شود.

ارسال از طریق سرویس پست، تیپاکس و ماهکس به صورت پس کرایه(پرداخت کرایه هنگام تحویل گرفتن مرسوله) می‌باشد.

ارسال از طریق پست هوایی به درخواست مشتری به صورت پس کرایه می‌باشد.

ضمنا در صورت بالا بودن ارزش مرسوله بیمه بسته نیز از خریدار دریافت می‌گردد.

اگر ساعت خرید قبل از 12 ظهر باشد، بسته بندی و ارسال در همان روز انجام شده در غیر این صورت ارسال به روز کاری بعد منتقل می‌شود. بعد از ارسال سفارش بین 3 تا 7 روز کاری بسته مرسوله به دست خریدار خواهد رسید.

ضمنا سفارشات شهر مشهد از ساعت 10 صبح الی 20 شب ارسال می‌شود.

تمامی قطعات و محصولات قبل از ارسال مورد بازبینی و تست کارشناسان فنی مجموعه ایران پارت قرار می‌گیرند و سپس برای شما ارسال می‌شوند. اما در صورتیکه قطعه یا محصول خریداری شده مشکل داشته شما می توانید با کارشناسان پشتیبانی ایران پارت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

تغییر یا لغو سفارش اگر قبل از ارسال محصول باشد می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی سفارش شما را تغییر می‌دهند و یا لغو خواهند نمود.

اگر پس از تحویل گرفتن سفارش بخواهید آن را مرجوع کنید، حتما با کارشناسان پشتیبانی ایران پارت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

شما می توانید کد رهگیری یا بیجک بار فرودگاهی مرسوله را از طریق تماس با کارشناسان پشتیبانی دریافت کنید.